8 d’abril del 2007

Uns dies sense actualitzar... aviat tornaré a la càrrega

Bones,

La veritat és que crec que estaré uns dies actualitzant poc, doncs estic molt liat preparant les obres que hem de fer a casa.
Avui ha estat un día una diferent, l'he passat organitzant una part dels guins originals que tinc del meu pare a casa i he trobat coses molt interessants. Per exemple, he trobat un seguit de contes, molts d'ells publicats en format comic, i de tres d'ells hi havia un dibuix associat fet pel meu germà Andrés Hispano. Són tres originals de l'Andrés quan tenía uns 21 anys.
També he estat revisant escrits meus, alguns d'ells reflecteixen els sentiments d'una de les èpoques més difícils, quan el meu pare estava malalt. Ha estat un día, com veieu una mica melancòlic, però penso que recordar és el primer pas per acceptar i per tenir presents a les persones que estimem. Estiguin aquí o ja no.

Per sort, avui els enanos han tingut un dia genial, amb el que m'he divertit molt amb ells. Veure al Marc cantar Loquillo o el Arrebato és molt divertit.

Fins aviat!!!

El proper dia posaré un altre exemple de macro amb Excel que utilitzo sovint, i explicaré com posar un botó per executar la macro.

10